erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Påsken 2011

Publicerad 2011-04-28 20:57:49 i Allmänt

Påsken är över och vi har åkt tillbaka till verkligheten i Skövde. Vi har haft en helt underbar ledighet! Mycket av tiden har tillägnats utomhus. Riktigt skönt! Sol, fiske, grill och en massa mys! Jag bjuder på lite bilder.

               

        
   
        

    

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2011-04-28 21:24:33

Vi hade en mysig påskhelg. Fina bilder! Kram

Postat av: kat

Publicerad 2011-04-30 01:38:59

vilka härliga bilder. såg ut som en toppenpåsk. å gomagen din. missade magmys den här gången, men vi tar igen den. kram

Postat av: Carro

Publicerad 2011-05-01 18:17:23

Åh vad fina ni är! Ser fram emot lite kvalitetstid med dig och resten girlsen snart! Pussåkram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela