erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Ibland blir det precis så som man tänkt sig...

Publicerad 2011-04-22 08:37:09 i Allmänt

Nu är det mycket i vårt pussel som är lagt... Känns såå skönt!

Jobb: Ola börjar jobba på SAAB i Lungvik den 23 maj och jag börjar jobba på Mosippans förskola den 1 juni! Nu ska jag bara säga upp mig och avsluta jobbet nere i Skövde först.

Flytt: Första flyttlasset har gått till Lit nu. Allt står i mina föräldrars garage så länge. Vi kommer i alla fall att behöva åka två vändor till.

Boende: 4an på Frösön är fixad. Vi var och tittade på den igår. Känns riktigt bra, både läget och själva lägenheten. Perfekt!

Magen: Växer och sprattlar. MVC i Östersund är äntligen fixat. Var lite krångel från början. Sen har vår vagn kommit. Vi beställde den till Lit och här står den nu. Sååå fin!

Det är en hel den spännande saker som händer här nu! Vi är i Jämtland över påsk och vilar upp oss nu. Har varit här sedan i lördagskväll. Först var vi i Gärdnäs några dagar och bara njöt av lugnet och nu är vi i Lit och fortsätter myset här. Glad påsk allihopa!

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2011-04-23 00:38:09

Önskar er all lycka...varma påsk kramar från mig!



Petra

Postat av: HannaH

Publicerad 2011-04-24 21:26:20

Så roliiiigt, frösön, så nära! helt underbart!! :)

Postat av: Carro

Publicerad 2011-04-26 10:06:36

Härligt att ni får ordning på allt! Jag ser fram emot att hälsa på er i sommar, vare sig ni vill det eller inte ;) Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela