erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Förändring...

Publicerad 2011-04-13 19:20:19 i Allmänt

Varje år brukar jag skriva ett brev till min kära sambo som han får på julafton… Lite tidigt att tänka på det kanske? Men jag vet att år 2009 skrev jag om förändring. Året var fullt av förändringar…

Från Uppsala till Skövde, student till lärare, korridor till lägenhet, särbo till sambo, flickvän till fästmö osv…

Men det känns som det här året kommer att bestå av minst lika mycket förändring… Även om inte förändringarna kommer vara lika många till antal, så är de här förändringarna desto större. Vilket känns heeelt underbart! =)

Från Skövde till Östersund, från platt mage till en liten kula (till en platt igen…), från semestrar där man mest flänger jämtland runt till att vi kan göra sånt även på helger. Och det viktigaste av allt från två till TRE! Från Erika och Ola till mamma, pappa och ..? Spännande!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2011-04-13 21:25:37

Jag är sååå glad för er skull! (okay då, vi är sååå glada vi också) Tänk vilket spännande år 2011. Längtar att få krama er och att få se "kulan" i verkligheten. Vi syns på lördag! KRAM

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-16 16:33:49

Hej Erica!

Härlig tid ni har framför er...ska ni flytta från Skövde?



Kram Petra

Postat av: kat

Publicerad 2011-04-18 18:25:26

"mamma, pappa ... och barny" känner mej snuvad på magmys - trist att vi går om varandra i påsk... jag ska ta igen det med råge! kramis

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela