erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

5 år...

Publicerad 2010-09-19 20:35:12 i Allmänt

Då jag kom hem efter jobbet i fredags möttes jag av en glad sambo som sträckte fram ett helt underbart sött paket. Det kanske är så att man lär av och blir påverkad av varandra efter 5 år tillsammans..? =) Han hade varit i mina pyssellådor och hittat material för att göra detta till mig. Godbit!
 
 
      

Jag är överlycklig att just jag får vara tillsammans med Ola och vi har gjort mycket skoj under dessa 5 år. Det tänker vi fortsätta med framöver också! Lyckliga jag!

     
     
     

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-09-20 11:32:06

Men hallå!! Cliffhanger! Vad vare i paketet?? Grattis till fem år!!! Kram

Postat av: Hannah

Publicerad 2010-09-20 18:45:50

underbar karl du har Ejan!! Och han har ju om möjligt än ännu underbarare fästmö! :)

Postat av: Petra

Publicerad 2010-09-20 22:28:21

...Ett stort grattis till er...



Kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-09-24 17:12:49

Fina fina ni!

Jag blir också nyfiken, vad fick du?! :)

Postat av: kat

Publicerad 2010-09-29 18:03:56

grattis! verkligen cliffhanger! vad var det =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela