erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Pensionat Oscars-Annersa presenterar:

Publicerad 2010-11-21 21:54:06 i Allmänt

Lördagsmeny Delux


Förrätt: Avokado med ett täcke av hemmagjord skaldjursröra


Huvudrätt: Inbakad oxfilé med ädelost. Serveras med rödvinsås,
ugnsrostade rotsaker med smak av vitlök och timjan samt en fräsch grönsallad


Efterrätt: En ruta av Lindts utsökta choklad med smak av havssalt


De som övernattar på pensionatet har också möjlighet att
få en söndagsfrukost delux, serverad direkt på sängen:

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2010-11-23 12:58:41

Det vattnas i munnen. Ett fantastiskt ställe det där, men ack så långt bort. Syns på ett annat pensionat till helgen. Längtar! PoK

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-28 21:59:21

Ejan, jag vill göra ett besök på pensionatet, början på nästa år kanske?! :) pussokram

Postat av: kat

Publicerad 2010-12-02 23:33:24

bokar in mej. a.s.a.p

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela