erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Födelsedagsfirande i Jämtland

Publicerad 2010-05-25 21:40:32 i Allmänt

I fredags lade jag mig på ett tåg och somnade... Då jag vaknade var jag på plats i Östersund. Perfekt! Jag möttes av två glada föräldrar som hade med sig en fin sommarbukett. =) Vi åkte till Lit där en lyxfrukost i form av smörgåstårta och lite paket väntade. Inte illa! Det firades under hela helgen eftersom det var både en 26-åring och en 83-åring som skulle firas.

        
        

Helgen kändes riktigt lång då jag hann göra så många olika saker. Var bland annat i stan och shoppade med päronen och mormor, var en sväng till torpet och njöt av tillvaron där, grillade två gånger, hade wii-kväll med päronen och hann med en bonusfika med Ella och Katarna. Mys!

Och för er som hört att det är gott om vatten i norrland, kan jag visa att det stämmer...

   

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2010-05-26 20:40:33

Ja, vilken härlig helg vi hade. Den kändes längre än två dagar. Det måste bero på att vi hann med att göra så mycket. Mysigt att få rå om dig lite. Kram kram till min älskade dotter. Vi syns snart igen.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela