erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Snart färdigflyttad...

Publicerad 2010-03-28 11:59:14 i Allmänt

Mycket ska fixas då det är flytt på g. Sedan i torsdags har vi i alla fall bott i vår fina nya lya. =) Det är så himla mysigt. Då min rygg strejkat ett tag och fortfarande inte är åter till dess rätta jag, fick Ola ta två kollegor till bärhjälp. Det tackar vi och bockar för! Då vi är klara med allt ska jag lägga in bilder, så ni får se hur vi bor.

Just nu är jag i den gamla lägenheten för att kolla över vad som händer på internet. Vi har inte möjlighet att koppla upp oss i den nya lyan än. Knepigt då jag är en sån som ofta sitter framför datorskärmen. När jag ändå är här ska jag dessutom packa de sista kartongerna så att det bara är att köra över dessa efter påsk.

Min andra hälft har nyss tagit bilen och dragit norrut. Känns redan lite tomt, då vi haft en helmysig helg tillsammans. Men på onsdag får jag åka efter. =) Jag ska först jobba lite och gå till sjukgymnasten. Det ska bli riktigt mysigt att få träffa hela familjen igen!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2010-03-29 20:07:41

Ja...jättemysigt att alla kommer hem. Ta det lugnt med ryggen bara, så du får må bra i påsk.

Snart är det torsdag... :) KRAM

Postat av: Johan

Publicerad 2010-04-02 11:48:19

Skitunge! Glad påsk.

Postat av: Petra

Publicerad 2010-04-12 18:37:38

Hej Erica! Hur går det med flytten och din rygg?

Har hittat en lägenhet nu, är bara att få huset sålt också. Hur har du det på jobbet? Jobbar du halvtid fortfarande?



Petra

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela