erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Härliga söndag!

Publicerad 2010-03-07 11:02:37 i Allmänt

07.30 rrrring, rrring, rring... Dags att kliva upp för att hinna med allt vi ska göra idag.

Just nu följer jag vasaloppet från sängen. Vid sidan av mig har jag min trogne lagkamrat. Jag blev nyligen uppvaktad med en dukad frukostbricka i knät. Undrar om han tyckte jag behövde mer energi för att orka hela vägen till Mora? Härligt med helg! =) Då vi åkt klart ska vi bege oss ut en sväng, eftersom det är helt fantastisk vårvinter här nere nu. Igår blev det en promenad runt Karstorpsjön, får se vad det kan tänkas bli idag. I eftermiddag ska vi fortsätta med det vi påbörjade igår. Rensning bland flyttkartongerna på vinden. Än så länge har vi fem hela flyttkartonger med skrot. Skönt att bli av med! =)

       

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2010-03-09 18:55:49

Det är mysigt med fika i sängen. Vad skönt att få rensa bort en massa skräp. Ha det bra med flytt och rensande! Kram

Postat av: Ma

Publicerad 2010-03-10 10:09:08

"Fika på säng", kanske låter bättre, men jag brukar sitta/ligga i sängen när jag fikar. Hm...tokigt :) KRAM till er båda.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela