erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Här ska det hända grejer...

Publicerad 2010-02-28 10:04:05 i Allmänt

I helgen har jag och sambon haft flytt i fokus, vilket kommer hålla i sig ett tag. Nyckeln har vi fått, så vi har tillbringat tid i båda lägenheterna. Vi har tagit mått på en massa olika saker, för att planera hur vi vill ha det och vi har kollat på de tapetprover vi fått med oss. Det är inte helt enkelt att välja tapeter, men samtidigt är det himla skoj! Tror vi börjar bli klara med våra val. Imorgon ska vi lämna in beställningen för att få arbetet gjort så fort som möjligt. Nu vill man ju bara flytta in. =) Idag blir det nog lite flytt av förrådsprylar, för att känna att man är igång.

       

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-02-28 13:19:59

Gött med flytt, det kanske börjar vara dags att checka in på det där pensionatet snart...

Postat av: Ma

Publicerad 2010-02-28 20:11:39

KUL!!!

Postat av: Johan

Publicerad 2010-03-01 18:56:32

Kan ni inte behålla den gamla lägenheten och bara ställa in nån gammal soffa och ett bord så att man kan ha värsta röjarfesterna där utan att behöva oroa sig... Det tycker jag ni ska göra.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela