erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Förändringar på pensionatet!

Publicerad 2010-02-24 14:40:49 i Allmänt

Ägarna har länge haft i tanke att utöka och uppgradera pensionatet lite. Vi kommer att byta lokaler inom samma område, precis som vi önskat! Våra gäster kommer att få det lite större, lite bättre. På fredag skriver vi kontrakt. Vi återkommer om när vi öppnar vårt nya pensionat.


     

För övrigt äger jag pensionatet tillsammans med en helt fantastikt man. =)

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2010-02-24 20:54:17

GRATTIS! Går det bra att börja boka redan nu? KRAM

Postat av: kat

Publicerad 2010-02-25 11:41:48

men du!!! drog fyran sig ut?! kul, kul kul!!

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-02-25 21:37:51

Grattis! Vad roligt! Du får berätta mer sen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela