erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Jul på Liseberg 2010

Publicerad 2010-12-04 17:55:30 i Allmänt

Förra helgen sammanstrålade hela familjen Oscarsson i Göteborg. Både lång- och kortväga familjemedlemmar slöt upp hos min storebror med fru. Det var det tredje året som vi gjorde detta och målet var lite julmys med ett givet besök på Liseberg. Det var oerhört kallt, men fantastiskt fint!

        

         

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2010-12-05 22:13:59

Vilken mysig helg vi hade och vilken god choklad!!! Kul! Snart sammanstrålar vi igen. Hela famili... Längtar! Kram

Postat av: kat

Publicerad 2010-12-12 22:14:59

myyys!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela