erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Helgens innehåll

Publicerad 2009-09-27 18:35:33 i Allmänt

Fredagen var vigd åt mina kära kollegor. Det blev en riktigt trevlig afton på husaren och kvällen bjöd på både det ena och det andra - god mat och dryck, trevligt sällskap, ett överraskande möte, lite dans (till och med en styrdans) och en massa skratt. En riktigt lyckad kväll som avslutades med en kaffe på pims i trevligt sällskap innan jag traskade hemåt.

Lördagen vigdes åt min sambo, lite shopping (eftersom det var shoppinghelgen i Skövde den här helgen) och en massa mys. Vi införskaffade en chokladfonduegryta och allt som kan tänkas behövas till detta och hade en riktigt mysig kväll.



Söndag
(idag) har jag tagit det ganska lugnt. Vi var ut en sväng på Elins esplanad och kollade läget, men inga stora inköp. På eftermiddagen tog jag mig en löptur. Lite motvind, men skönt! Vi har nyss ätit "Kyckling under tak" och snart ska jag leka frisör och få bort en del av kalufsen på sambon min.

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2009-09-27 19:23:37

En chokladfondue...hm...där rök den den julklappen. Du verkar ha haft en riktig myshelg med vänner och sambo. Det är du värd. Längtar efter dig!

PoK //Ma

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela