erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Första advent och stora julbaksdagen!

Publicerad 2009-11-29 19:55:09 i Allmänt

Äntligen är det första advent och julen närmar sig med stormsteg. Idag har jag och min kära sambo bakat pepparkakor (Obs, av egengjord deg) och lussekatter. Hur mysigt som helst! Snart ska vi provsmaka av våra mästerverk serverade med glögg. Mmmm.... I veckan har vi gjort adventsfint och i år har vi dessutom samlat vuxenpoäng genom att köpa en jul/adventsgran (180 cm) som nu står i vårt burspråk. Ska bjuda er på lite bilder från vårt pyntade hem nån dag, men så länge får ni njuta av att se andra arbeta... =)



Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2009-11-29 23:20:24

Postat av: Ma

Publicerad 2009-11-29 23:23:52

Åh vad gott!!!

Fantastiskt fina lussebullar.

Vilka bagare ni är. Kul!!!

Spara lite av båda sorter tills vi kommer ner.

KRAM

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-11-30 18:35:26

Mumsigt de såg ut;-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela