erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Födelsedag, familjen samlad, Wii - En toppenhelg!

Publicerad 2009-05-27 16:30:04 i Allmänt

Förra onsdagen var det dags för mig och sambon att ta emot nya gäster på pensionatet. Den här gången var det mina föräldrar som passade på att åka hit, då det var långhelg. Och de prickade ju in en alldeles utomordentligt fantastisk dag - den 22 maj. Då fyllde jag 25 år och det firades med pompa och ståt! =) Vi bakade en god tårta, åt god mat och jag fick en massa fina saker. En present har jag ännu inte "öppnat". Jag har fått en spa-behandling som jag inte varit på än. Mmmm... =)

                                http://publishme.se/81707/imagehandler/?go=upload 
                           Mmm, tårtdags!               En av de fina presenterna               Fonduemiddag

På lördagen åkte denna kvartett vidare på nya äventyr. Vi hade som mål att försöka samla familjen Oscarsson. Så vi hoppade in i bilen och åkte till Göteborg där vi hittade min bror och hans fru. Där myste vi i det fina vädret, umgicks och stor del gick ut på att spela tv-spel - Wii! Vi blev som trollbundna. Det var friidrott, bowling, tennis, rodel på en gnu, dans i grupp och spela i grupp som vi höll på. Jag fick rejäl träningsvärk i mina armar och känner fortfarande av det faktiskt! =)

                       
                            Family                                   Syskonkärlek                           Brorsfrugan och jag


                                                
                                Wii - här spelar vi musik                  Avslutar med en blötpuss till er alla

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-27 21:35:41

Vilken toppenhelg. Härligt att få fylla på mammatanken. Det var ett fint pensionat vi hamnade på. God mat och dryck, bra sällskap, kul shopping, många skratt och goa, härliga kramar. Kul också att vi for till Johan och Ale i Göteborg. Vad roligt det var med Wii!!! Oj vad jag skrattade och oj vad det var jobbigt. Snart syns vi igen. På onsdag... Längtar!

Postat av: Ma

Publicerad 2009-05-27 21:41:30

Glömde säga att jag har världens bästa familj!!!

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-06-01 10:36:22

såg inte dumt ut de där du! när man blir firad på de där viset så gör de inte så mkt att vi blivit så gamla, eller hur? ;-) ha de! puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela