erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Kramsjuk - kan man sjukskriva sig för det..?

Publicerad 2009-06-10 19:03:47 i Allmänt

                                                              Längtar efter
                                                              Älsklingen min
                                                              Nåt helt
                                                              Galet mycket!
                                                              Tur
                                                              Att veckan
                                                              Rusar fram…
 
                                                   

Två veckor känns himla länge då man är ifrån den som betyder allra mest… samt att vi bara ha setts på helgerna de senaste sex veckorna. Det ska bli riktigt mysigt att Ola äntligen kommer hem på fredag.

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2009-06-10 20:36:33

Sjukskriva sig...tror väl inte det, men jag förstår dig. Känn en stor varm kram från mig så länge. KRAM!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela