erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

En vecka in always-country...

Publicerad 2009-06-08 16:15:15 i Allmänt

Ikväll bär det av igen. Jag lämnar Jämtland för att åka tillbaka till Skövde. Där ska jag jobba ett tag till innan jag kan ta mig lite ledigt och återvända till norr (men då tar jag med sambon).


Jag har haft en toppenvecka och hunnit med riktigt mycket. En sammanfattning:


  • Onsdag: (Anlände tidigt på morgonen). Hälsade på min fina mormor och då mamma slutade jobba åkte vi till Häggenås och hälsade på Torsten (mormors bror).
  • Torsdag: Hälsade på Hannah som var barnvakt åt hennes brorson. Ett riktigt litet bustroll. =) Därefter var jag på Eastern och åt buffé med Kat, Ella och Rickard. Mysigt! Då vi ätit gick vi till Pause, drack en kaffe och fortsatte snacka skit. =
  • Fredag: En heldag med mamma på stan. Shopping, mys och fika. Alltid lika kul!
  • Lördag: Var på marknad i Lit innan jag, päronen och mormor åkte till Torsten på torpet och fikade. På eftermiddagen kom Torsten och mormor hit och åt middag innan jag skulle på fest. Kvällen avslutades med utgång på Marité. En riktigt rolig kväll!
  • Söndag: Jag och päronen åkte till Krokomsporten för att kolla lite. Blev shopping av högsta grad. De hade riktigt mycket fina grejer. Skoj! Sen stod förstås tennis på schemat! Därefter grillning.
  • Måndag: Hannah kom till Lit och hälsade på. Så vi var ut och fikade på ett café här och sen var jag och hälsade på mormor en sväng. Nu ska jag snart laga mat åt mina föräldrar så vi hinner äta innan det är läge för mig att åka.

Ha re gott så länge! =)

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2009-06-08 19:11:33

Vad mysigt det har varit att ha fått rå om dig några dagar. Kul också att få tokshoppa tillsammans med dig. Alltid lika roligt. Ser fram emot nästa besök och att få träffa Ola också.Kram kram

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-06-08 20:59:31

åh, jag vill också vara i always-country!! önskar vi alla kunde vara där hela sommaren!! men men. jag anländer torsdag vecka 30. kan man räkna med att få se din fina nuna där då? ;-) puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela