erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Förändringar!

Publicerad 2009-01-19 23:23:07 i Allmänt

Jag har varit helt fantastiskt dålig på att uppdatera min blogg... Men det ser jag nästan som något positivt i det här fallet. Jag har haft fullt upp sedan karln kom hem. Nu är det en period då mycket händer. Många förändringar är på g. Jag och Sanna är klara med vårt examensarbete och vi lyckades ordentligt bra med det! Det har varit kalas att få skriva med Sanna. Vi har kompletterat varandra på många sätt, trots att vi tänker ganska lika. Avslutningsfest i fredags. Det lyckades vi ju också himla bra med, tack vare alla som kom! =) Ett grymt bra hallaballo från 18-05... ;) I morgon bär det av till Skövde. Packningen står redo att flyttas. Spännande! I Skövde packas det upp lite och det ska hinnas med ett besök på en förskola. Men på fredag återvänder vi till Uppsala en sväng för en examensceremoni som hålls på lördag.

Som sagt, många förändringar är på g:
* från student till lärare (förhoppningsvis med jobb, intervju på torsdag)
* från Uppsala till Skövde
* från korridor till lägenhet
* från 18 kvm till 54 kvm
* från distans till nära
* från särbo till sambo

Det känns oerhört spännande måste jag erkänna! =)

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2009-01-19 23:30:19

Tänk att det gått 3,5 år!!! Grattiskramar får du till helgen när vi kommer. En massa flyttgrejor också....Tänk vad mycket roligt du har framför dig!

Ses snart. Puss och kram :)

Postat av: Carro

Publicerad 2009-01-20 11:51:09

Från långt ifrån mig, till mycket närmare mig. Viktigt! Men att du fått en intervju är ju också kanon, jag ska hålla alla mina tummar. Håll mih uppdaterad! Puss

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-20 16:04:35

JAG KOMMER SAKNA DIG!

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-01-20 19:03:04

men du! de e mkt nu! härligt! de kommer å bli tomt här utan dej.. du må komma förbi innan du åker å kolla hur jag bor! jag jobbar dag på lördag, så jag hinner komma å kika på dej! kram

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-01-20 19:04:14

men du! de e mkt nu! härligt! de kommer å bli tomt här utan dej.. du må komma förbi innan du åker å kolla hur jag bor! jag jobbar dag på lördag, så jag hinner komma å kika på dej! kram

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-01-20 22:45:17

Härligt! Jag kommer förbi på lördag och säger grattis till er! kram kram!

Postat av: kat

Publicerad 2009-01-24 14:57:26

nytt och lite läskigt, underbart och spännande!! tänker på dej extra mycket idag-på examensdagen!! hoppas du ahr det bra! vi kan höras en annan dag!! många grattiskramar om dej så länge!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela