erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Ut på tur - aldrig sur!

Publicerad 2009-02-26 10:46:16 i Allmänt

Det var ett ordspråk jag lärde mig under det året då jag bodde i Norge. Jag tycker att det är ett helt underbart uttryck som stämmer in väldigt bra i många lägen. Jag älskar att "vara ute på tur". Allt ifrån att cykla iväg och ha picknick i närområdet till att åka på längre resor och upptäcka nya ställen.

I morgon ska jag och karln min ut på tur. Vi ska först åka tåg till vår fina hufvudstad och där åker vi lite tunnelbana för att komma till båten som ska ta oss ut på havet. Det ska bli så himla mysigt. Två gånger tidigare har vi varit ute och åkt båt:

                                                      Estland - Tallin 2007
         

                                                    Åland - Mariehamn 2008
         

                                    Och nu väntar Finland - Helsingfors 2009
                                                 
                                                      Ut på tur - aldrig sur!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-02-26 16:41:28

Ha så himla mysigt nu! Skicka mig ett vykort :)

Postat av: kat

Publicerad 2009-02-27 22:11:07

nur är ni där era starar!! hoppas ni får en fin å rar tur!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela