erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

En liten paus...

Publicerad 2009-02-17 14:26:29 i Allmänt

Här på Grenanders gata ligger vi inte på latsidan precis... Fullt ös mest hela tiden. Det är nästan så att det är som en rast att komma till jobbet. Nu har jag varit ledig i en vecka ungefär. Men imorgon ska jag tillbaka och busa med gobitarna där.


Idag håller jag på med lite allt möjligt. Jag har varit ute på en löptur, jag skriver brev, bakar bröd, städar och plockar med allt som ska fixas. Det blir mer och mer ordning hela tiden. Igår gjorde jag och sambon ett rejält ryck. Vi bar undan gamla möbler, satte de nya på plats, var iväg till "tippen" med en massa skrot och däremellan tvättade vi också... Trots att det är mycket som ska fixas, så är det ju mysigt att hålla på med. Vi får till det så fint. Då vi börjar känna oss klara, så kommer jag att lägga ut bilder här.

                                               
                                                       


Jag har mycket att se fram emot. Mars kommer att bli en månad då det händer massor! =)

  • Helsingfors - Nästa helg ska jag avnjuta min examenspresent tillsammans med sambon på en kryssning till vårt grannland.
  • Helgen därpå kommer Hannah hit och hälsar på. Mysigt! Hon ska hit på öppet hus på SLU i Skara där hon kanske ska börja till hösten. Onsdagen återvänder hon norrut.
  • Två dagar senare kommer Jonna hit för att hälsa på en snabbis innan vi drar vidare till Jönköping på hallaballo. Skoj!
  • Sen går det två helger innan svärmora mi kommer hit och ska se hur vi har det. Det ska bli mysigt att hon kommer hit nu när vi fått till det så fint. Kanske ordnat upp sig ännu mer till dess.
Så kommer mars månad se ut. Kul att det händer lite grejer! =) Varför sprida ut roliga händelser då man kan ta alla på en gång? Men jag räknar ju med att det kommer att hända en hel del andra roliga saker i vår också.

Kommentarer

Postat av: kat

Publicerad 2009-02-18 18:00:14

du goa bit!! saknar dej jag. synd att ni inte kunde vara med i helgen och ta tempen på sjön =) låter som om ni har det bra, full rulle! kram

Postat av: Ma

Publicerad 2009-02-18 18:14:26

Jag håller med Kat. Du goa bit! Saknar er! Det verkar i alla fall som ni får det hur fint som helst. När det lugnat sig med alla besök, kanske det blir fler...Puss o karm

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela