erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Sommaren 2009

Publicerad 2009-08-21 09:52:17 i Allmänt

Visst är det väl på tiden att jag sammanfattar den mysiga sommaren som gått? Jag väljer att göra det med bilder och lite kommentarer till dessa. Det här är några godbitar från sommaren 2009, men jag kommer att utelämna min och Olas roadtrip i norrland. Den semestern förtjänar ett eget inlägg. =)

Utflykt med svärpäronen - Hällingsåfallet, Häggnäset, Stekenjokk och Klimpfjäll. En toppendag!
   

Utflykt med mina päron - Vackersandviken och Hasslingsåfallet. Sommarmys!
   

Finbesök i Valsjöbyn, matlagning ute på muurikka och ostbuffé i Skärvången.
   

Bror med fru var också "hemma" en sväng. Vi firade att storebror blev ännu större.
   


Fiske har vi förstås hunnit med! =)
   

Krogstråket med mina underbaringar! Alltid lyckat!
   
 
Pubafton vid Regnsfallet i Valsjöbyn - En grymt rolig kväll! God mat och dryck,
uppträdande av Christer Halvarsson och Roine & co, styrdans, mycket folk och en massa tok!
   

En liten tur på fjället för att se om det blir några kantareller i år - det blir det!
   

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2009-08-26 22:06:45

Vilken härlig sommar och vilka härliga bilder! kram // Ma

Postat av: kat

Publicerad 2009-08-30 10:11:54

vilka fina bilder!! underbara sommar...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela