erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Fotoalbum - våren 2009

Publicerad 2009-04-28 16:27:29 i Allmänt

Mycket har gjorts sedan förra inlägget, därför ska jag försöka fatta mig kort.
"En bild säger mer än tusen ord", så jag tar hjälp av bilder. =)

På tur med svärmora - Tran-safari vid Hornborgarsjön. Imponerande!
     

Påsk i Jämtland - Tillbringades till största delen på isen. Grymt bra väder!
     

På beök hos bror med fru - Njöt (ikapp med djuren) av våren i Slottsskogen.
     

Vår i Skövde - Pensionatet har haft besök igen och vi har premiärgrillat.
     

Ut på tur, aldrig sur! - En mysig söndagsutflykt till Silverfallen.
     

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2009-04-29 20:37:02

Vilka fina bilder och vilken fin vår!!! Det var mysigt att få rå om dig lite i påskas. Snart Då kommer vi och våldgästar pensionatet. Längtar! Kul att få se hur du och Ola bor. Bara tre veckor kvar. Någon som fyller år då? Hm... Det ska bli kul att åka till Göteborg också för att träffa Johan och Ale.

Postat av: kat

Publicerad 2009-05-02 22:35:56

härligt med bilder!! mera!! å du, tack för senast =)

Postat av: Carro

Publicerad 2009-05-03 20:42:38

Det ser gött ut du... :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela