erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Massa mys!

Publicerad 2008-09-25 22:28:13 i Allmänt

Nu har karln min varit hemma på sin sista leave innan han återvänder i december. Vi har haft en hel underbar vecka! Synd att det blev två dagar kortare än tänkt, bara för att de inte har hela plan där nere... hmm... Var jätteledsen då Ola ringde o sa att han var kvar i Afghanistan, då jag visste att han skulle ha varit på resande fot. Men det löste sig trots allt. Han kom hem. Bättre sent än aldrig! =)

Första helgen var vi i Sthlm och myste. Heeelt underbart! Vi tog in på hotell och lyxade till det med champagne och grejer. Och heeelt perfekt att där fanns ett badkar. Vi orkade oss inte ut och äta middag som tänkt. Det blev en sallad från 7eleven istället, som inmundigades i sängen. Underbart helt enkelt!

Onsdagen den 17/9 var det dags för en alldeles speciell dag. 3 år tillsammans! Vad sjukt fort tiden gått! Och jag är fortfarande så himla kär att jag nästan blir nervös då vi ska ses... =) Vi firade genom att äta en god middag på Tzatsiki.

Den andra helgen som Ola var hemma var det dags att styra vår kos norrut. Morschis fyllde ju 50 år. Inte alls dumt! Perfekt att Ola var hemma också då och kul att Johan och Ale också kunde komma till Lit! =) Vi firade morschis genom att mysa med lite plock, skumpa och paket hemma på eftermiddagen och sedan en helt underbar middag på "En liten röd". Jag tror att Morschis var helnöjd med firandet.

            

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-09-25 23:35:27

så skönt att höra att ni haft de toppen! de e ni värda! å grattis till 3 år, eller vad man säger! ska ta hand om dej till december, de lovar jag;-) kram

Postat av: Carro

Publicerad 2008-09-26 17:13:28

Det är bra att ni myser ordentligt när ni kan i alla fall, det är huvudsaken... Grattis till tre år!

Postat av: Ma

Publicerad 2008-09-26 22:22:03

Tänk vad mycket mys du hann med på en vecka!!! Det är du värd! Jag fick också uppleva en massa mys när ni var hemma. Tack för det. Du är toppen!!! Älskar dig. KRAM

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-09-28 17:38:27

Åh så fina bilder! Men tänk vad vacker moschis är, man vet knappt vem som är vilken av er!



Ser fram mot mer spännande och mysiga bilder!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela