erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Efter 4 år...(!)

Publicerad 2008-09-11 19:09:21 i Allmänt

...fick jag träffa dessa gobitar igen! Jag är så himla glad att jag hade möjlighet att vara med på Auroras konfirmation. För er som inte visste det sedan tidigare, så jobbade jag som aupair i Norge år 2003-04. Jag hade ett rikitgt bra år hos den här härliga familjen som jag nu fick möta igen. =) I helgen var det verkligen full rulle. Allt rullade på precis som det skulle och Auroras konfirmation blev mycket lyckad! Mycket skratt, lite tårar (pga. fina tal), tokigheter och mys. Det tokigaste var nog trots allt att under kvällens gång skulle alla gästerna skriva på den nyrenoverade toaletten. Det låt tuschpennor där inne och man fick skriva nån fin hälsning till Aurora på väggen eller insidan av dörren. =) (Obs! De ska byta ut tapeten så småningom(!))

Jag kan säga att de stora förändringarna i familjen var att barnen blivit lite längre och huset ganska mycket större. Annars var allt sig likt. Alla var så underbara och glada som vanligt! Det kändes som att jag knappt lämnat dem Man känner sig så omtyckt och välkommen i det huset! Det här är som en extra-familj för mig. =)

                                    
                  Jag och barnen                     Konfirmanden                        Gästerna 
                                                             med stolta föräldrar          prydde toalettväggen

                                      
                            Glada småsyskon                           Många fina tal hölls

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-09-11 23:13:49

åh,va härligt de låter! synd bara att man inte fick se edvard dansa igen;-) kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-09-12 10:35:39

Guuud! Vad stora de har blivit, och vad fin Aurora va :) Fast de är ändå lik sig... Men då är frågan, hur gamla är vi nu?

Postat av: Kristin

Publicerad 2008-09-12 15:16:27

hej tjejen...hoppas det går bra på vfu:n...vilka härliga bilder! hoppas allt är bra med dig, synd att det blev så kort när vi träffades i skolan...kram på dig!

Postat av: Ma

Publicerad 2008-09-13 23:19:36

Vad roligt att du äntligen kom iväg till din familj i Norge. Kul att få se bilder därifrån och vad stor "dina" barn blivit. Vilka fina barn!!! Jag hoppas också att få träffa familjen igen. Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela