erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Vilken underbar morgon!

Publicerad 2008-10-27 12:34:01 i Allmänt

Först och främst, så sov jag hela natten i natt! Huuur skönt som helst! Jag har varit förkyld i över en vecka nu och har jag inte vaknat av att jag har haft ont i halsen, så har jag hostat så jag vaknat... Men idag vaknade jag utvilad!

Och det som gjorde att jag vaknade var ett konstigt ljud... drr-drr-drr-drr... Innan jag förstod att det var min telefon som låg och vibrerade på golvet. Jag tog upp telefonen och såg att det var "dolt nummer" och bara hoppades att det skulle vara en speciell röst jag skulle få höra... Och det var ju det! =) "God morgon min älskling..." Finns det något mysigare? Just i det ögonblicket gjorde det verkligen inte det i alla fall. 

Därefter har jag tvättat och storstädat. Så himla skönt att ha det gjort! Riktigt skoj var det också. =) (Kanske just för att jag vet att jag borde göra klart en grej till skolan... Brukar kunna vara så.)

Igår kväll satt jag på mitt rum och kurade. Jag tände ljus, drack te, lyssnade på musik och limmade in kort i fotoalbum. En toppenbra sysselsättning nu när det är så höstigt ute. Kommer kanske bli något liknande ikväll kan jag tänka mig. =)


Längtar efter dig!

Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2008-11-05 16:50:40

hej gumman...jajamän nu är det igång på allvar =) tycker oxå det är skönt faktiskt..sen är det ju det här med lillkillen som känns som att man missar lite å han är fortfarande så liten, men roger är TOPPEN å ser efter honom å kommer upp med honom till mig bara när han är hungrig, så det går faktiskt bra. känns inte som vi hunnit så långt än, men man är iaf igång å det är skönt att ha startat upp, det känns lixom svårast innan man kommit in i det. hur går det för er då? det är verkligen påtagligt nu att det är nära innan vi är klara...å ni gör ju verligen sista rycket...har läst i din blogg å det har verkat gått bra under VFU:n, jag har ju den biten kvar men det ska nog gå bra...kram på dig å hälsa sanna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela