erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Ut på tur - aldrig sur! =)

Publicerad 2008-10-05 16:50:33 i Allmänt

Någonting som man (i alla fall jag) är alldeles för dålig på är att åka ut på äventyr. En orsak till det är i och för sig att jag inte har någon bil. Det underlättar dessa utflykter. Men! Igår hade Jullan och Tommie tillgång till bil, så de tog med mig och Jonna till Öregrund.  Vädret var helt ok, sången var bättre än någonsin och det var dessutom höstmarknad i Öregrund! Vilken dag! Dessutom var det kanelbullens dag igår, så jag bakade bullar i förrgår för att ha med m som färdgotta i bilen... mmmm....

                  


Nästa gång blir det Upplands Visby (Sigtuna)...

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-10-06 14:27:47

ja, vilken dag!! även om de va kärvt i baksätet till en början..:-) grymma kanelbullar! å vilket väder!! toppen helt enkelt! sigtuna nästa va? ;-) kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-10-06 17:30:12

Mysigt! å jag kan lova att det blir änne mera mys med Sigtuna!

Postat av: Carro

Publicerad 2008-10-07 10:31:43

Jag vill också vara med på spontana mysiga utflykter, flytta ner åt mitt håll nu!!!

Postat av: Kristin

Publicerad 2008-10-07 11:30:05

Åhhh mysigt värre...pysslig du är som bakar å donar! Hoppas allt går bra på VFU:n å att allt är bra i överigt...kram på dig

Postat av: k

Publicerad 2008-10-13 20:22:16

fina brudar å schyssta bullar!! jag vill också!! =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela