erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Nedräkningen har börjat… På allvar!

Publicerad 2008-11-13 16:10:26 i Allmänt

Två och en halv dag har två tappra lärarstudenter suttit framför en surrande datorskärm och skrivit, funderat, hamnat under ytan och kravlat oss upp igen. Vi är så stolta över det vi gjort så här långt! Och jag är så glad att jag får skriva det här arbetet med Sanna! Det hade inte kunnat bli ett bättre team! =) Nu väntar vi med spänning på vad vår handledare ska säga om det vi skrivit så här långt...


                                                         


Om 22 dagar får jag träffa min kära pojkvän igen... =) Blir alldeles sprallig då jag tänker på det... Det är bra att ha något sådant att se fram emot, för då har jag pli på mig då det gäller examensarbetet. Vill ju inte ha allt kvar då heller... Då vill jag prioritera annat. =)


Jag är så himla glaaad! =) Ikväll ska jag, Sanna och Carro ut o svira lite... Mysigt!

Kommentarer

Postat av: MA

Publicerad 2008-11-13 21:42:27

En glad och positiv tjej. Underbart! Då går allt så mycket lättare. Jag tycker ni är jätteduktiga, du och Sanna. Hoppas kvällen blev kul - det är ni värda! Sedan är det bara tre veckor kvar... Puss och kram

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-11-14 09:38:37

de kommer gå fort nu!! härligt att ni kommit igång me arbetet! känns ju lättare när man är igång!! kraaaaam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela