erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Jag hinner inte med!

Publicerad 2008-11-07 14:32:28 i Allmänt

...det är ungefär så det känns. Tiden bara rusar fram. Det känns både och... Jag blir ju himla glad då jag tänker på att det är precis 4 veckor tills jag får pussa och krama på en person som är efterlängtad. Ska bli så mysigt att karln min äntligen kommer hem! =)

Jag och Sanna har satt igång med vårt examensarbete, som kommer att handla om språkligt inriktade aktiviteter i förskoleklass och år 1. Vi känner att vi kommit en bra bit på vägen, men ska tiden fortsätta gå så här fort vet jag inte riktigt hur det ska gå... Jo, jag vet att vi kommer att fixa det! =) Idag har jag suttit och läst som bara den. Hunnit igenom nästan 2 böcker om elevers språkutveckling. Vad härliga barn är i sina uttryck. Jag tycker de här barnen var riktigt smarta! Man kan ju inte bli annat än glad då man läser sådana fina citat som:
  • "En man som är barfota på huvudet."
  • "Den kopp som ligger med munnen ner."

I helgen får Uppsala finbesök från norr, så då är det läge att vara ledig! =) Tyvärr är finbesöket försenat pga. nåt bombhot i Östersund... Så hon har fått åka buss till Ljusdal, där hon nu sitter fast eftersom det inte finns nåt tåg hon kan åka vidare med. Så himla typiskt! Men den som väntar på nåt gott... =)

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2008-11-08 20:50:08

Ja, visst går tiden fort?! Du och Sanna kommer att fixa exjobbet finfint! Ni hinner. Roligt att Katharina kommer till er i helgen. Tokigt med alla förseningar, men det finns mycket låtsasbomber i Östersnd just nu... Längtar efter dig och Ola - snart är det jul! Puss och kram

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-11-10 11:41:16

ja, vilken helg vi haft!! grymt å få umgås! å vet du va de bästa är? vi har hela två månader på oss å umgås ännu mera!!! kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela