erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Det snöar!

Publicerad 2008-11-16 10:58:53 i Allmänt

Då man vaknar, kollar ut genom fönstret och ser stora fina snöflingor singla ner får man en härlig känsla i kroppen. Undrar om det sitter kvar sedan man var liten? Tyvärr vill man inte titta ner på marken då det snöar här i Uppsala, så det gäller att kolla rakt ut genom fönstret, så man slipper se det blöta ruggiga vädret som det egengligen är... Hmm... Bara det blir lite kyligare ute, så blir det toppen om det snöar lite mer! =)

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2008-11-16 19:58:18

Ja, visst är det härligt med snö! Vi fick också snö igår - 5-10 cm! Runt 5 grader kallt, vitt och fint. Äntligen!!! Hoppas du också får ha lite vinter, riktig vinter alltså... KRAM

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-11-16 22:19:51

de va inte riktigt lika härligt å cykla i den där snön som dala ner... BLÖTT!!!! hoppas på kyla snart! puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela