erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Världens bästa mamma är hon...

Publicerad 2008-05-25 17:11:11 i Allmänt



...som vet (nästan) allt om en, men som ändå älskar en.

...som ställer upp i vått och torrt!

...som kan säga ifrån på ett bra sätt, om hon tycker att något är fel.

...som man kan skratta tillsammans med i flera timmar.

...som man mer än gärna vill vara som!


Jag har haft turen att bli född av världens bästa mamma!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2008-05-25 19:18:17

Det är ingen konst att vara mamma til världens bästa dotter!!! Det är jag som haft turen att få bli din mamma! Älskar dig!!! Vi syns snart - längtar efter att få skratta åt allt dumt vi kommer på, men först ska vi väl gråta en skvätt när brorsan gifter sig...Håller tummarna för dig i måra. KRAM!!!

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-05-25 22:04:44

Va fint sagt! Lycka till imorrn!! Tror på dej! Puss

Postat av: Kristin

Publicerad 2008-05-26 09:49:40

Hej tjejen! Åhhh det är idag det gäller förstår jag!!! Jag håller tummarna för dig, får se om vi ses nu på em, antar det! Men hoppas verkligen det går bra! *Lyckospark i rumpan* Vi ses! Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela