erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Sådant som...

Publicerad 2008-06-29 22:31:22 i Allmänt

...gjort mig glad idag:
* Sjukgymnastik - grannen Lina har kollat igenom mitt knä och satt en diagnos. Så nu vet jag vad jag ska göra för att bli bra!
* Karln min ringde - guuud vad jag längtar efter honom nu. Han sa att han kommer hem två dagar tidigare, så snart kan man säga att det bara är 2 veckor kvar... Återstår bara att få någon att jobba för mig de två dagarna.
* Svärmora ringde - alltid kul då folk tänker på en och hör av sig för att höra hur det är.
* Kommentar från okänd - det är alltid skoj då folk kommenterar ens blogg! Ta det som en pik alla läsare och följ Lottas exempel! ;)
* Rabarberpaj, sol och värme - nu känns det som att sommaren är här! Hoppas det håller i sig...

                                 

...gjort mig mindre glad idag:
* Min egen klantighet - skulle vara duktig att klippa gräset åt mina föräldrar innan de kommer hem från Grekland. MEN! Jag klippte av sladden till gräsklipparen, vilket ledde till att en säkring gick i huset... Bytte propp, men sladden och gräsmattan får bli ett senare problem.

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2008-06-30 11:03:12

Haha, du kanske ska hålla dig ifrån elektriska saker, istället kan du få dricka cocktails med mig som sagt...

Postat av: k

Publicerad 2008-07-06 23:32:09

toppen, det är så mycket skönare med sladdlöst i alla fall =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela