erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Saknar...

Publicerad 2008-08-01 14:24:38 i Allmänt

I söndags åkte karln min tillbaka till Afghanistan... Trist. Han hade då varit hemma i 11 dagar. Grymt skönt att få rå om varandra lite igen. Idag är saknaden enorm. Tur att veckan var så bra, så att jag har mycket att se tillbaka på.


Fiske, tältning o mys i Gärdnäs...
           

           

                      

Hjortronplockning...

           

Mys i Valsjöbyn...
           

Ser fram emot september då vi får ses igen!

Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2008-08-02 20:45:10

Hej gumman...ja då var det dax igen...tycker du är duktig å vet att du fixar det galant!!! Va mysigt ni ser ut att ha haft det. Blir det varma hjortron med glass nu nån sommarkväll??? När kommer du "hem" alltså tillbaka till U-sala??? Hoppas vi kan ses snart! Kram på dig

Postat av: Carro

Publicerad 2008-08-06 15:51:33

Ni ser ju ut att ha haft det helt underbart! Lev på det nu, sen är det inte länge kvar till nästa...

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-08-07 22:01:23

va härligt!! tiden kommer gå superfort till september!!!vi har mkt å göra i höst du å jag!

Postat av: Linda

Publicerad 2008-08-22 08:12:32

Hej Hej Erika!

Va mysigt ni ser ut att ha haft. Speciellt med hjortron! Snart ses vi i korren och jag hoppas ingen har stulit våra frysfack för då JÄ"#*R. Jag sitter på kontoret i kazzak minsann. KRAM! //SPRINGARN

Postat av: Kristin

Publicerad 2008-08-25 21:22:23

hej vännen! tänkte bara säga att jag hoppas ni kan komma hit på en fika nån dag sen...jag å sanna har pratat om det! men ser fram emot att få se er om en vecka, fort det gått...kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela