erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Mys med brudarna...

Publicerad 2008-08-26 20:22:55 i Allmänt

För en vecka sedan styrde jag, Jonna, Carro och Katarina vår kos mot nordvästra Jämtland. Vårt första stopp blev ostcaféet i Skärvången. Många goda ostar som mättade våra magar. Vi satte oss åter i bilen och styrde mot Valsjöbyn. Där turistade vi, åt god mat, drack vin, kollade OS, snackade skit, släppte av Jonna på andra sidan gränsen (Första gången i Norge) och myste i stugan. På vägen hem slank vi in på ett sidospår för att äta vår lunch vid ansättåns canyon.

        

Efter denna 2 dagarstur var det dags för den årliga kräftskivan. Underbart! Dagens ros går förstås til fixifixarn Carro. Det var en ovanligt lugn kräftskiva för att vara vår kräftskiva. Men vi sjöng och åt och drack och hade det väldigt mysigt!

               

Härligt att ha fått rå om er ordentligt innan vi på nytt sprider ut oss över landet...
Tur att jag har frun i alla fall!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2008-08-27 16:40:34

Ah, kunde inte sagt det bättre själv. Det har vart grejt att få rå om er lite sista veckorna, även den här sommarn var lite för kort.. Men imorrn ses vi igen! Puss

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-08-28 14:13:02

ja, va roligt vi haft de!! men för vår del fortsätter de roliga ihöst me!! vi har mkt å göra i höst du å jag:-) kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela