erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Idag är det en bra torsdag...

Publicerad 2008-04-10 19:00:29 i Allmänt

Jag vet egentligen inte varför jag är på så bra humör just idag... Men skönt är det! =)

Vaknade upp kl 05.45 av att min gröngubbe skulle masa sig upp o kila iväg till jobbet. Mysigt att spontanträffas lite... Det är vi ju inte särskilt bortskämda med, jag o karln. Man får passa på då det är bara 6-7 mil mellan oss. Snart är det desto mer... Jag somnade förstås om o vaknade 3 h senare.

Jag har varit i skolan mellan ett och fem o det har gått bra, så det gör ju att man blir glad! =)

Ikväll har jag inget alls inplanerat... hmm... Kan göra vaaaad jag vill... Kanske pyssla med kort, göra halsband eller något annat som får mig att må gott! =)

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-04-10 22:49:18

härligt!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela