erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Nyöppning på pensionat Oscarsson...

Publicerad 2007-10-10 17:49:42 i Allmänt

Ägaren till hotellet är väntlös... Hon vill att gästerna kommer nu!
Johan & Ale kommer ikväll och de stannar tills på söndag. Kul!

Dagen har bestått av att städa och inhandla varor till hotellets restaurang & frukostbuffé. =)
Men ägaren har även varit tvungen att pluggat lite... och har hon varit. Var ute på gallej igår.
Klassfest, pub och efterfest. Kom hem vid tretiden... Så det är väl inte mer än rätt att vara lite sliten.

Tentan skrevs i måndags. Det kändes helt ok. Skönt att den är över!

Nu väntar en grym helg! =) 

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2007-10-11 08:34:16

Jag skulle gärna ha varit på ditt pensionat denna helg. Hoppas ni får det riktigt mysigt. En kram till er alla!!!

Postat av: Ella

Publicerad 2007-10-12 15:37:23

Ar pensionatagaren hemma runt den 15 december? Om sa ar fallet kanske du har dej en bokning da! ; ) Har inte tankt pa hur jag ska ta mig fran arlanda till sonsvall an, a de vill jag inte tanka pa heller! D e sa laaaangt dit an! : ) Kramar!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela