erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Da'n före da'n...

Publicerad 2007-10-07 14:19:06 i Allmänt

Ja, i morgon gäller det... 09.00-13.00 är det bäst att vara skärpt. En tenta ska skrivas (och förhoppningsvis riktigt bra också...) Då man sitter med näsan i böcker och anteckningar är det lätt att tankarna halkar iväg på andra håll...

Hösten är här! Tittar man ut genom fönstret ser man en massa fina färger och träden börjar strippa mer och mer för var dag som går. Jag tycker hösten är ganska mysig. Tända ljus, halsdukar, myströjor och allt som hör till.

Men i och med att hösten är här inser man också att sommaren är över... Hmmm... Men varje årstid har sin charm. Man har alltid tyckt att det uttrycket låter så vuxet... Vad innebär det?

Jag tänkte i alla fall att jag skulle lägga upp lite bilder här från det underbara sommaren som fort sprang förbi (så att jag inte ens hann uppdatera bloggen en enda gång ;) ...)

Midsommar i Rossboll
                  

         


Fiskemys...
              

              

Mysigt som sagt....

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2007-10-07 19:55:10

Ja, visst är det mysigt med höst? (jag fyller ju år då). Det känns längesen som vi hade fiskemys. Vad härligt det var!!! Kommer ju en sommar igen...
Det går säkert bra på tentan. tänker på dig. Du är bäst!
Kram kram

Postat av: Jonna

Publicerad 2007-10-07 20:34:06

sänder en massa lycka till-pussar!!! de kommer du å fixa galegant!!

Postat av: Ella

Publicerad 2007-10-08 15:15:47

Ah va mysiga bilder! : ) Lycka till pa tentan min skona bona! Kramar!!!

Postat av: k

Publicerad 2007-10-09 20:41:00

ååå... vilken mysig tjej jag har!!! söstra mi! =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela