erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Aldrig har längtan varit så stor...

Publicerad 2007-10-17 20:25:34 i Allmänt

Att längta är egentligen ganska fint... Det fina finns kvar och det kommer allt närmare hela tiden...

Har många anledningar att längta just nu:
* Fredag - får träffa Ola som jag inte sett på 3 veckor *
* Lördag - lunch hos Johan o Ale, Storkalas på kvällen *
* v. 43-44 - myyys. Helgen i Uppsala, sedan bär det norrut *
* Helgen v. 45 - massa mys i Skövde *
* v. 49 - Farschis 50 år *
* Jul... - med allt vad det innebär *

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2007-10-17 21:48:24

Vad många mystillfällen du har framför dig. Tre av dom får jag vara med och mysa med dig. Toppen! Jag längtar ocskå!!! Mys och ha kul!
Kram till världens bästa dotter!

Postat av: Jonna

Publicerad 2007-10-17 22:18:21

såå härligt å ha saker å se framemot!! längtar hem jag!! kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-10-17 23:19:12

*när? träffa katarina? mys?

en mycket viktig punkt! =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela