erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Ja, jag lovade ju nästan...

Publicerad 2007-05-08 23:25:23 i Allmänt

...att det skulle komma fler bilder från valborgs alla tokigheter.

                
 Champanch-frukost                 Ekonomikum                         Gobit

                
    Nollejentera mina                  Ella mår gott                 söstra mi... (nästan)

                
   En blötpuss till frun...      å en kram till Carro                     piss-paus...

                                    Vilken underbart härlig dag!

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2007-05-09 15:13:47

sådär ja!! man blir så glad av dessa bilderna!!! MER sånt!!! ses snart, ska värma upp boxen!!! puss

Postat av: Carro

Publicerad 2007-05-10 12:32:38

Men underbart!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela