erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Myshelg i Göteborg...

Publicerad 2007-03-08 17:07:39 i Allmänt

Förra helgen hade jag en toppenhelg... Jag fick under helgens gång träffa 5 av mina gobitar. =)
Mamma, pappa, Johan, Ale och en snabb dejt med Ola på perrongen i Skövde.
Helgen gick ut på att bara umgås och mysa med familjen. Så härligt! Inte ofta man träffar alla på
ett o samma ställe nu för tiden. Alla är så utspridda... Men det är ju tokmysigt då vi ses i alla fall!

Den här helgen kommer nog också bli bra.
Ola kommer ikväll... Myyyys... Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela