erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Gatt som silla...

Publicerad 2007-03-28 17:18:26 i Allmänt

...å silla som e så gatt! =)

Så känns mitt liv just nu. Jag har haft en toppenvecka!

Förra tisdagen åkte jag ner till Skövde för att skriva hemtenta... Det gick ju bra, tills jag skulle skicka iväg den... Då strejkade datorn. Fick tjorva på med att gå till biblioteket o en massa innan det (förhoppningsvis) fixade sig. Så i fredags var jag nog inte den gladaste tjejen att ha att göra med (men jag tycker Ola lyckades bra trots allt). Resten av helgen i Skövde var toppen! =) Den bestod av sol, fika o glass på stan, the grudge II, en löptur på 8 km (överraskade mig själv lite...), god mat o vin, 3h i badkaret (russin-varning), massa snicksnack o mys.

Kom tillbaka till Uppsala i måndagskväll... Började ny kurs i tisdags. Verkar vara helt ok. Himla lugn, men jag klagar ju inte om det är så att vädret tänker fortsätta såhär. =) Så de senaste dagarna har jag ägnat tid till att storstäda, läsa undan lite litteratur och umgåtts en massa med goa vänner samt njutit av att våren är här!

Ikväll blir det pub! Grymlansch! =)

Sen gör ju våren att Erika blir allt mer kär... tokigt... men mysigt...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-03-28 20:23:04

myspropp! lät helt underbart. saknar dej som vanligt. njuter av vår här också. vi ses ju snart, eller hur?! mysmiddag på eastern!!!! det du!
)k(

Postat av: Jonna

Publicerad 2007-03-29 23:10:17

Härligt de låter!!! Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela