erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Det är omöjligt att misslyckas...

Publicerad 2007-03-19 11:05:28 i Allmänt

...då man sätter upp en galen trio som denna. Carro Spanjormagneten Norbeck, Katarina Italianospeaker Kemling, Eja Med en ölvas på bordet? Oscarsson...

Jag har varit hemma i Jämtlandsskogarna i helgen. Heeelt underbart!

Fredag - luncha med mormor o Torsten, shopping med Morschis! ;) Dagen avslutades med en fonduemiddag med päronen mina... Grymlansch gott!!! =)

Lördag - heldag med trion. Fika på the corner, tacomiddag på frösön, drycker och snacks, vidare på fest... Full rulle där, vidare mot stan, bishop, öl, skumma cosmopolitans, öliga vaser, spanska enduro maffiosos, med avslut på donken. En galen dag/kväll/natt, som alltid med dessa töser! Synd att man inte bor närmare dessa gobitar!

Söndag - mys och lugnt hemma, snicksnack med Hannah, Wellington med ma o pa och tågresa...

Nu är jag tillbaka i Uppsala... men det dröjer inte länge tills jag drar igen... I måra blir det hemtentaskriverier i Skövde.

Haft en grym helg! =)

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2007-03-19 17:54:42

Låter helt underbart de där du!! Lite avis e jag, de ska erkännas!Lycka till me hemtentan!! Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-03-19 20:40:47

mer sånt!! det känns skönt att det inte är så våldsamt länge kvar till nästa gång. då kör vi en gammal goding på eastern!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela