erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Varför göra något halvdant..?

Publicerad 2007-06-21 14:44:12 i Allmänt

Sen jag kom hem förra tisdagen har jag sett till att göra saker och ting ordentligt...

* Myst ordentligt (Alltid...)
* Festat ordentligt och där ingick även att vi drack sjöng ordentligt ;)
* Tränat ordentligt (kommit igång riktigt bra. Kul!)
* Arbetat ordentligt (2 dagar på fritids... senare blir det 5 veckor...)
* Slappat ordentligt (Underbart!!!)
* Just nu väntar och längtar jag ordentligt. Karln min borde dyka upp om ett tag! =)

Mer kommer... och ordentligt är det enda som gäller... För varför ska man göra något halv dant..? ;)

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2007-06-24 21:27:39

exakt! fullt ut är de som gäller!!! kram

Postat av: katten

Publicerad 2007-06-25 22:06:26

halvtant?! nej inte riktigt va. 23 bast. du ska få en försenad presang av mej, har inte glömt bort dej, bara så du vet. vi t ar den när du kommer hem!! kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-06-27 22:01:31

Erika, så otroligt bra du uttrycker dig :) Du anar inte vad jag önskar mig en Erika å ett glas rövin :) Puss påre!

Postat av: Caroline

Publicerad 2007-06-27 22:02:57

Ja, det va ju jag som skrev det förra dåe... :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela