erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

...mys...

Publicerad 2007-02-14 22:33:06 i Allmänt

Idag är det alla hjärtans dag... Jag tänker lite extra på mina nära o kära...

Men ni ska veta är att jag har samma uppfattning om er idag, som jag har
alla andra dagar... De jag älskar, älskar jag lika mycket i morgon. De som
jag tycker om, tyckte jag om lika mycket igår. Och de som jag inte bryr mig
om i vanliga fall, bryr jag mig inte om speciellt mycket idag heller.

                                   Jag är en lycklig tjej... =)

                      ...mys...          
                                               ...puss...

Kommentarer

Postat av: Anka Persson =)

Publicerad 2007-02-15 11:56:50

Alla hjärtans dag var igår, och som du sa så tänker man lite extra på dom som betyder något för en just den dagen, men du och alla andra som står mig nära finns alltid i mina tankar. Love you!

Postat av: Sofia

Publicerad 2007-02-18 17:15:29

Hej!

Kul att du har en blogg, jag har återupptagit min nu också! Ser dig aldrig i Uppsala, var håller du hus??

Kramar /ia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela