erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Att säga hej då…

Publicerad 2007-02-18 20:55:25 i Allmänt

… tänk att det alltid ska vara så himla svårt. Det värsta är då man inte vet hur lång tid det är tills nästa gång man kan ses.

Helgen har varit toppen. I fredags var det korrefest här. Det var grymt mycket folk och jag hade det himla skoj. Höjdpunkten var då jag o Carro tog o fixade partaj uppe på våningen över. Hehe! =) Vi höll ut till kl. fyra tror jag… Grymlansch! Eller klockrent, som Carro skulle ha sagt…

Lördagen gick åt till att bara mysa o grisa i sängen. Vid sjutiden började jag o Ola fundera på om det vore bra att få i sig lite mat… Vi gick på affären o köpte ingredienser till en utsökt middag. Smördegsinbakad kassler med svampstuvning, klyftpotatis och rödvinssås. Mmmm… Panacotta till efterrätt också. =)

Söndag, (idag alltså) har vi varit ute på en lååång promenad. 2 h var jag o Ola ute o traskade. Underbart mysigt, trots att det blev lite kallt på slutet. Skönt att komma in efter en sån promenad… =) Sen var det dags för middagen som jag blivit lovad. Vi gjorde oss klara, Ola packade sina grejer o sen gick vi ner på stan, till Tzatsiki. Grymt god mat med gott vin till… mmm… mysigt. Det är nåt alldeles speciellt med det där stället. =) Sen var det dags att gå till tåget o lämna av Ola där… Mindre mysigt.

Tänk att det alltid ska vara så svårt att säga ”hej då”…

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela