erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Julen är starkt på g...

Publicerad 2007-12-15 15:52:31 i Allmänt

...och det känns underbart! =)

Julklapparna är fixade, glöggen står i Skövde och gojsar till sig och 3 dagar av praktiken
återstår... Sen är det bara att packa och sätta sig på tåget. Mot en vit jul... Viktigt! =) 

Jag fick mersmak av julen då jag var i Göteborg förra helgen för att fira farsgubben 50+. =)
Jag och karln min tog tåget från Skövde till Göteborg för att mysa med min underbara familj!
Och vilken helg det blev! Det var pappas helg, men jag tror att alla hade det minst lika bra
som farschis! =) Grekisk restaurang, spårvagnsåkande, Lisebergs julmarknad, spårvagn,
lite shopping, åka spårvagn och en massa myyys!


                             


På onsdag styr jag norrut! Då blire... en riktig jul! ;)

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2007-12-16 13:07:53

Mysigt! Ses på perrongen på torsdag!!

Postat av: Jonna

Publicerad 2007-12-16 20:28:30

härligt!!! längtar jag me!! tack för igår å idag! puss

Postat av: Ma

Publicerad 2007-12-20 21:57:46

Ja, det var en toppenhelg vi hade i Göteborg. Tack för den! Jag hade hoppats på att det skulle få vara så vitt och fint som vi haft nu ett tag, men lagomt tills du ska komma hem så smälter snön bort och det blir mörkt och trist ute. Men men... På måndag kommer nog snön -
det ska ju alltid snöa på julafton eller hur? Härligt att få fira jul tillsammans. Välkommen hem!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-02-18 11:42:43

hallå där!! dags för en uppdatering. lite bilder om inte annaT!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela