erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Jag längtar...

Publicerad 2007-04-18 21:36:26 i Allmänt

...tills i morgon vid tolv - för då får jag träffa min älskling
...tills i morgon vid 18-tiden - för då avgår båten mot Tallin
...till helgen - för att det kommer bli mycket mys och äventyr
...till nästa tisdag - för då är tråkkursen som jag läser nu över
...till nästa onsdag - för då fylls kontot på lite grann
...till nästa torsdag - för då kommer mina goa tjejer hit
...till allt bus o mys o snack o det som vi kommer att göra då tjejerna är här
...till Valborg - för då blir det verkligen mycket galenskaper (tjejerna fortf här då!! yeees...)
...till vecka 19 - för då blir det Skövde-mys igen
...till 7:e juni - för då är terminen slut
...till 9:e juni - för då kör vi en favorit i repris med hejarklacken på Stockholm marathon
...till sommaren!!! - för då väntar många härliga äventyr hemma i Jämtland!

Vilken toppenvår att se fram emot! Grymlansch... =)

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2007-04-19 14:41:54

Jag är grymt nöjd över att ingå i nästan hälften av dina planer, åtminstone har jag bjudit in mig själv till det :) Ses snart jenta mi!

Postat av: Jonna

Publicerad 2007-04-20 14:38:15

hehe, håller me carro;-) hoppas ni inte blåser bort ute på havet!! usch, här får man hålla i hatten kan man säga.. puss

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-04-20 21:18:53

hej min tjej! hoppas att ni har det bra. akta er för alla fula fiskar, torskar å sillar som kan härja på en färja.

Postat av: Rickard

Publicerad 2007-04-24 20:37:33

När får man höra om Baltresan då? ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela