erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

En helg full av galenskap...

Publicerad 2007-04-01 22:19:12 i Allmänt

Ja, fredagen har jag ju berättat om... Lördagen blev minst lika tokig. Hade tänkt att ta en lugn hemmakväll... Men den blev framskjuten till ikväll istället. Blev medlurad på annat. Vilket jag är himla nöjd över!

På schemat igår stod det middag (quorn o klyftpotatis) och fest med Johan, Frida o Karin. Riktigt mysigt... Därefter var det dags att dra ut på ÖG och släppet på skk-gasquen (Sjuksköterskornas sittning). Det var riktigt skoj! Där möttes vi av en glad sjuksköterskestudernade Jonna & co. Härlig

Kvällen kan sammanfattas av god mat och dryck, saffranspanacotta, tequila, tokdans på hög nivå, plasthandske, galna människor och mycket tok... På hemvägen blev det två varv i rondellen förstås och sen gick vi studentvägen runt för att se till att alla kom hem säkert. =)

Grymt rolig kväll... Lite seg idag, men det var det ju värt!

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2007-04-02 15:55:21

hehe! jag kan säga at när jag kom hem idag så låg det en lappbredvid postlådan där det stod Kungen, Stöckhölm på... Du vet inget om de antar jag? ;-) tusen tack för att ni kom!! de va grymt! å mina skor tackar också för den härliga dansen! de har fortfarande inte hämtat sej.. puss

Postat av: Rickard

Publicerad 2007-04-11 18:04:56

Tjo galenpanna! :P Har ny bloggadress!
http://riickard.blogspot.com/
kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela