erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Då har även påsken rusat förbi...

Publicerad 2007-04-11 20:40:33 i Allmänt

Efter många om och men tog jag mig till mina goa hemtrakter. Jag skulle åka med tåget som gick 13.09 från Uppsala. Tåget blev 40 min försenat redan därifrån, pga personalbrist från Sthlm... Hmm? I Hudiksvall vaknar jag upp av att de plingar i högtalarna att det är slutstationen för tåget. VA?!?! Jag skulle ju åka till Sundsvall och byta där. Vi fick sätta oss på bussar och åka till Sundvall och därifrån skulle jag åka tåg, men pga förseningar kunde ju inte det tåget invänta oss som skulle till Östersund. Så de satte in buss även mellan Sundsvall och Östersund... Galenskap... Men jag tog mig ju fram i alla fall. Till slut.


image7
 

Hemvistelsen bestod av en massa goa saker. Jag har hunnit med ganska mycket faktiskt. Eastern med tjejerna, mys med mormor, en stadstur med morschis och farschis, 84-årskalas hos mormor, Gärdnäs med allt vad det innebär (fest i en grillstuga, fiske, mys), besök hos farmor, myskväll hemma i Lit och avslutade med nattligt surr... =)


image6

En härlig och tokmysig påsk, trots mycket blåst...

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2007-04-11 21:00:40

Jadu Erajkan, jag längtar upp till dig i sommar ja :)

Postat av: Jonna

Publicerad 2007-04-12 11:37:34

Hej! skönt att höra att du haft de bra!! tycker att de e ganska skönt å va tillbaka me, trots en massa plugg.. ses snart! kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2007-04-12 15:53:02

Det ser helt klart ut som att även du har haft en underbar påsk. "är det konstigt att man längtar hem nån gång...?"

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela